درخشش گروه صنعتی مینو در میان ۱۰۰ شرکت برتر

اخبارو رویدادها

درخشش گروه صنعتی مینو در میان ۱۰۰ شرکت برتر

درخشش گروه صنعتی مینو در میان ۱۰۰ شرکت برتر

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی مینو، در ۲۶ اُمین همایش شرکت‌های برتر ایران (رتبه‌بندی IMI-100) که صبح روز دوم بهمن ماه در محل مرکز همایش‌های بین‎‌المللی صدا و سیما با حضور وزیر اقتصاد و دارایی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، دکتر آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار و مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد، هلدینگ اقتصادی و خودکفایی آزادگان، شرکت صنعتی مینو و شرکت قاسم ایران در شرایطی موفق به کسب رتبه‌های ۷۶، ۸۸ و ۹۴ شدند که شرکت‌های بزرگ گروه‌های پتروشیمی، نفت، پالایش نفت و گاز، فولاد، سرمایه‌گذاری، بانک‌ و بیمه، خودروسازی، مس، معادن، کشتیرانی و مخابرات در این رتبه بندی حضور داشتند.

هلدینگ اقتصادی و خودکفایی آزادگان نه تنها توانسته است برای ۵ اُمین سال متوالی جایگاه خود را در بین ۱۰۰ شرکت برتر ایران تثبیت نماید بلکه موفق به ارتقاء رتبه خود نیز شده است.

از شرکت‌های تابعه گروه صنعتی مینو، شرکت‌های صنعتی مینو و صنعتی پارس مینو موفق به کسب رتبه‌های سوم و ششم در صنعت غذایی و آشامیدنی و شرکت قاسم ایران نیز موفق به کسب رتبه سوم در بین تمامی شرکت‎های توزیع و پخش شدند.

رتبه بندی IMI-100 برای بنگاه های اقتصادی از اهمیت بالابی برخوردار است چون به بنگاه‌ها کمک می‌کند تا از جایگاه خود در بین ۵۰۰ شرکت بزرگ کشور آگاه شوند و نیز، درباره وضعیت خود در مقایسه با رقیبان، شناخت شفاف و دقیقی پیدا کنند و آثار فعالیت‌شان را بر وضعیت رقابتی خود مشاهده نمایند. علاوه بر این، این‌کار به بنگاه‌ها کمک می‌کند با قرار گرفتن در فهرست شرکت‌های برتر ایران، شهرت، اعتبار و برند خود را ارتقا ‌دهند.

سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی نیز به نتایج رتبه بندی IMI-100 توجه ویژه‌ای دارند چون فهرست رتبه‌بندی می‌تواند به فعالان اقتصادی- به خصوص سهامداران و فعالان بازارهای سرمایه- اطلاعات تحلیلی دقیق‌تری ارائه دهد. این اطلاعات در کنار اطلاعات معتبر دیگر، به شناسایی روند شرکت و پیش‌بینی روند آینده آن کمک می‌نماید. اطلاعات مندرج در فهرست رتبه‌بندی می‌تواند به شرکت‌های داخلی و خارجی در یافتن فرصت‌های همکاری و مشارکت اقتصادی با بنگاه های مستعد یاری دهد.

طبق تحقیقات، ۸۸ درصد فروش در یک کشور متعلق به ۵۰۰ شرکت برتر در آن کشور است. سازمان مدیریت صنعتی یکی از مراکزی است که ۵۰۰ شرکت برتر در کشور را رتبه‌بندی می‌کند.

 

 

نظرات کاربران شما هم می توانید در مورد این مقاله نظر بدهید
افزودن نظر جدید
منو دسترسی