فعالیت مجدد فروشگاهی "مینو" بعد از 12 سال/ امسال تعداد فروشگاه های زنجیره ای مینومارت دو برابر می شود

اخبارو رویدادها

فعالیت مجدد فروشگاهی "مینو" بعد از 12 سال/ امسال تعداد فروشگاه های زنجیره ای مینومارت دو برابر می شود

فعالیت مجدد فروشگاهی "مینو" بعد از 12 سال/ امسال تعداد فروشگاه های زنجیره ای مینومارت دو برابر می شود

فعالیت مجدد فروشگاهی "مینو" بعد از 12 سال/ امسال تعداد فروشگاه های زنجیره ای مینومارت دو برابر می شود/ بهره برداری از سایت فروش اینترنتی؛ بزودی

 

   دکتر محمد مهدی حاج محمد،مدیرعامل شرکت توسعه فروشگاه های زنجیره ای پیوند”مینو مارت” در حاشیه سی امین نمایشگاه ایران اگروفود گفت: گروه صنعتی مینو از سال ۱۳۸۷تصمیم به ورود به صنعت خرده فروشی گرفت، لذا شرکت توسعه فروشگاه های زنجیره ای پیوند را تاسیس و همزمان اقدام به راه اندازی تعدادی فروشگاه کرد. با توجه به سیاست های مدیران وقت، مدتی این فعالیت معلق شد و در سال ۱۳۹۹ مجددا به صورت جدی گروه صنعتی وارد این حوزه شد که در ابتدا سه فروشگاه عرضه مستقیم که در اختیار شرکت صنعتی پارس مینو بود را تحویل گرفت و پس از آن اقدام به راه اندازی فروشگاههای زنجیره ای و تخفیفی و تمام کالایی کرد.
محمد مهدی حاج محمد خاطرنشان کرد: با این تغییرات فروشگاه از حالت عرضه مستقیم خارج شده و اکنون نیز در حوزه محصولات FMCG و مصرفی خانوار بالغ بر ۳۰۰۰ قلم کالا در ۱۰۰ فروشگاه زنجیره ای با برند مینو مارت که در سال ۱۴۰۰ متولد شده،عرضه می شود.
وی همچنین افزود: ما در دو سال گذشته اقدام به راه اندازی و تجهیز ۱۰۰ فروشگاه کردیم که تا پایان امسال به دویست فروشگاه می رسد و هدف گذاری کردیم که در سال ۱۴۰۴ به ۵۰۰ فروشگاه در سراسر کشور برسد.
حاج محمد گفت:۷۰۰ قلم از ۳۰۰۰ کالایی که در این فروشگاهها عرضه می شود متعلق به گروه صنعتی مینو از شرکتهای صنعتی پارس مینو،شرکت صنعتی مینو، مینو شرق،شوکوپارس،مینو فارس،قند فسا، چاشنی،مینو کاسپین و مینو زاگرس، است که توزیع مویرگی آن توسط شرکت قاسم ایران صورت می گیرد.
مدیرعامل شرکت توسعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای پیوند”مینو مارت”در پاسخ به سئوال اگروفودنیوز مبنی بر چالش صنعت فروشگاه‌های زنجیره‌ای گفت: مهمترین چالش فروشگاه های زنجیره ای بحث قیمت گذاری دستوری است که بحث قیمت تولید و مصرف کننده بر روی کالا درج شده و با توجه به هزینه هایی که فروشگاه ها به خصوص فروشگاه های زنجیره ای دارند که تمام اقلام را با لیبل عرضه می کنند نکته کلیدی این است که کالاها با تخفیف عرضه می شود که باعث کاهش سطح درآمد ناخاص می شود، همچنین تورم که باعث کاهش قدرت خرید مصرف کننده شده است.
حاج محمد اشاره کرد: در حال حاضر زیر ساخت های فروش اینترنتی در مینومارت کاملا فراهم شده است به طوریکه مصرف کنندگان می توانند با تماس با شماره ۹۰۰۰۱۲۱۲ در کل ایران بدون پیش کد تماس بگیرند تا کالا برایشان ارسال شود.
وی افزود: ان شالله تا دو ماه آینده سایت فروش اینترنی به صورت کامل به بهره برداری می رسد.
حاج محمد در پایان گفت: در مینومارت اغلب برندهای معتبر کشور و کالاهای موردنیاز مصرف کننده وجود دارند به طوریکه با ۲۰۰ تامین کننده فعال کشور در حوزه محصولات تازه شامل لبنیات ، گوشت و مرغ و … همکاری می کنیم، ضمن اینکه این فروشگاه از اسفند سال گذشته عضو سیستم کالابرگ الکترونیکی شده و مصرف کنندگانی که یارانه دریافت می کنند، می توانند از تسهیلاتی که دولت برایشان در نظر گرفته استفاده کنند. 
 
 

نظرات کاربران شما هم می توانید در مورد این مقاله نظر بدهید
افزودن نظر جدید