امروز طی مراسمی مدیرعامل جدید شرکت توسعه فروشگاه های زنجیره ای پیوند معرفی شد.

اخبارو رویدادها

مدیرعامل جدید مینومارت معرفی شد

امروز طی مراسمی مدیرعامل جدید شرکت توسعه فروشگاه های زنجیره ای پیوند معرفی شد.
 

امروز طی مراسمی مدیرعامل جدید شرکت توسعه فروشگاه های زنجیره ای پیوند معرفی و از مدیرعامل سابق تجلیل شد.

 

به گزارش روابط عمومی هلدینگ اقتصادی و خودکفایی آزادگان، امروز در جلسه شورای مدیران گروه صنعتی مینو از ابوالفضل کریمی مشکانی مدیرعامل سابق شرکت توسعه فروشگاه های زنجیره ای پیوند(مینو مارت) تقدیر و مسعود متین به عنوان مدیرعامل جدید معرفی شد.

حمیدرضا قدری مدیرعامل گروه صنعتی مینو خواستار شد: با بکارگیری دانش صریح و هم اندیشی با خبرگان و متخصصان این صنعت در داخل و خارج از کشور در توسعه شرکت فروشگاه های زنجیره ای پیوند گام های موثری برداشته شود.
قدری اذعان کرد: طراحی و ایجاد مزیت های رقابتی پایدار در چارچوب مدل کسب و کار نوآورانه و همچنین بازنگری، اصلاح ساختار و چارت سازمانی متناسب با اهداف و سایر برنامه های محوله مدنظر قرار گیرد.
لازم به ذکر است که مسعود متین دارای کارشناسی مهندسی صنایع– برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها همچنین تحصیلات تکمیلی مدیریت پروژه می باشد؛ ريیس طراحي سيستم هاي لجستيك و جريان مواد، رييس پشتيباني فروش و لجستيك، رييس داخلي صادرات شرکت دژپاد؛ مدير توزيع، مدير طرح و توسعه لجستيك و مدير پروژه هاي لجستيك گروه تجاری گلستان؛ همجنین وی از بنیانگذاران فروشگاه های زنجیره ای اوشانک و شرکت سبک زندگی خلاق می باشد

متن حکم مدیرعامل جدید شرکت توسعه فروشگاه های زنجیره ای پیوند(مینو مارت) بدین شرح می‌باشد:

باسمه تعالی

جناب آقای مهندس مسعود متین

 با استعانت از ایزد منان و نظر به تجارب و سوابق ارزنده جناب عالی، بدینوسیله شما را به عنوان «مدیرعامل شرکت توسعه فروشگاه های زنجیره ای پیوند» منصوب می‌نمایم.

 امید است با تدابیر در امور محوله، بکارگیری دانش صریح و ضمنی و هم اندیشی با خبرگان و متخصصان این صنعت در داخل و خارج از کشور و با بهره برداری شایسته از ظرفیت های گروه صنعتی مینو و فرصت های مغتنم مرتبط با فروشگاه های زنجیره ای داخلی با توجه به استقبال گسترده مردم در سال های اخیر، با اهتمام به محورهای ذیل در انجام وظایف و ماموریت های سازمانی، موفق و موید باشید:

  1. از آنجایی که ماهیت فرآیند مدیریت استراتژیک، پویا و مستمر می باشد، لزوم بازنگری و به روز نمودن استراتژی ها، اهداف، ارزش‌های کلیدی، سیاست ها و شعارهای فروشگاه‌های زنجیره ای پیوند در راستای پیشگامی و انجام اقدامات پیش نگرانه همراه با خلاقیت و نوآوری در صنعت مربوطه، ضروری می باشد و در کوتاه مدت اقدامات لازم جهت سودآوری و بهینه سازی شرکت صورت پذیرد؛
  2. برنامه‌ریزی و اهتمام در راستای اجرای استراتژی‌ها و اهداف خرد و کلان در کوتاه مدت، میان‌مدت و بلندمدت؛
  3. طراحی و ایجاد مزیت‌های رقابتی پایدار در چارچوب مدل کسب وکار نوآورانه به عنوان شاخص متمایز فروشگاه‌های پیوند؛
  4. بازنگری و اصلاح ساختار و چارت سازمانی متناسب با اهداف و سایر برنامه های اشاره گردیده در این حکم؛
  5. بهره‌گیری از امکانات و توان ارزشمند داخل گروه به خصوص ظرفیت بزرگ شعب فروش، انبارها و ناوگان حمل و نقل شرکت قاسم ایران؛
  6. مطالعه، طراحی، بستر سازی و حرکت به سمت فرهنگ سازمانی کارآفرین، از طریق توانمندسازی مدیران و کارکنان متخصص، کارآمد و متعهد همراه با آموزش مستمر و ارتقاء دانش فنی آن ها به مثابه سازمان های یادگیرنده؛
  7. بازنگری مجدد مکانی فروشگاه های موجود و لحاظ مباحث توسعه ای در قالب شناسایی نقاط قوت، ضعف و فرصت ها و تهدیدها با توجه به عوامل مختلف، در چارچوب استراتژی ها و اهداف کلان اتخاذ گردیده؛
  8. طراحی، برنامه ریزی و ایجاد فروشگاه های مجازی نوآورانه، مرتبط و متناسب با استراتژی ها و اهداف مجموعه؛
  9. بازنگری و سازماندهی مجدد واحد فن آوری اطلاعات مستقل و قوی با همکاری مدیریت IT هلدینگ؛
  10. طراحی، برنامه‌ریزی و اجرای استراتژی های خلاقانه توسعه بازار از طریق توسعه کانال های فیزیکی و مجازی مستقیم در قالب روش های پایانه های فروش خود شرکت مانند اعطای نمایندگی (فرانچایز)، ایجاد شعب فیزیکی، مجازی و آنلاین؛
  11. به روز رسانی پایگاه داده‌های فروشگاه‌ها جهت تجزیه و تحلیل رفتار مشتریان؛
  12. برقراری سامانه ارتباط مستمر با مشتریان به صورت خلاقانه؛
  13. بررسی و بازنگری زنجیره ارزش من جمله ارتباط حرفه ای و خلاقانه با تامین کنندگان کالا و خدمات؛
  14. طراحی و پیاده سازی مدیریت تبلیغات و برندسازی با توجه به ابزارهای علمی، به روز و خلاقانه بازاریابی و تبلیغات در چارچوب سیاست های کلان گروه؛
  15. برنامه‌ریزی دقیق جهت مدیریت کلیه هزینه‌ها اعم از عملیاتی و غیره در فروشگاه‌ها در راستای اهداف اقتصادی؛
  16. بررسی و پیاده سازی مسؤولیت های اجتماعی شرکتی در چارچوب اهداف اجتماعی کلان گروه؛
  17. بهره گیری شایسته و حرفه ای از دارایی غیر ملموس و مالکیت معنوی بسیار با ارزش برند “مینو” در کلیه ی فعالیت ها و محورهای صدرالاشاره در راستای موفقیت و بهره وری سازمان؛
  18. در مجموع ضروری است تا تمامی عوامل مرتبط با دانش “مدیریت عملیات خدمات” در صنعت خرده فروشی و فروشگاه های زنجیره ای از قبیل مباحث: مدیریت زنجیره ارزش و تامین، بازاریابی و فروش، جانمایی، چیدمان، طراحی خدمات، مدیریت عرضه و تقاضا، تکنولوژی های نوین، فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت کیفیت خدمات و … برگرفته از دانش صریح و تجربی و بررسی سایر سازمان ها اعم از ناموفق و موفق داخلی و خارجی به شکلی عملیاتی در نظر گرفته شوند.

امید است با اتکاء به عنایات خداوند متعال همه تلاش و کوشش خود را در جهت تحقق هرچه بیشتر و برجسته تر اهداف و آرمان های والای شرکت بکار بندید.

حمیدرضا قدری

مدیرعامل شرکت اقتصادی و خودکفایی آزادگان

(گروه صنعتی مینو)

 

نظرات کاربران شما هم می توانید در مورد این مقاله نظر بدهید
افزودن نظر جدید