برگزاری مراسم تجلیل از سرپرستان و کارمندان نمونه شرکت فروشگاه های زنجیره ای پیوند

اخبارو رویدادها

مراسم تجلیل از سرپرستان و کارمندان نمونه

برگزاری مراسم تجلیل از سرپرستان و کارمندان نمونه شرکت فروشگاه های زنجیره ای پیوند

برگزاری مراسم تجلیل از سرپرستان و کارمندان نمونه شرکت فروشگاه های زنجیره ای پیوند
 
   صبح روز چهارشنبه مورخ 1401/10/14 مراسمی جهت تقدیر از سرپرستان و کارمندان نمونه فروشگاه های زنجیره ای پیوند در محل سالن کنفرانس شرکت دارویی ( سافت ژل) با حضور مدیرعامل گروه صنعتی مینو آقای دکتر عباسیان فر، رئیس هیات مدیره شرکت پیوند آقای دکتر ولیپور، نایب رئیس هیات مدیره آقای دکتر طلوعی اشلقی، مدیرعامل شرکت پیوند آقای مهندس حاج محمد و جمعی از مدیران شرکت پیوند برگزار گردید. در این مراسم از  4 نفر از سرپرستان و 3 نفر از کارمندان فروشگاه های زنجیره ای پیوند (مینومارت) تجلیل به عمل آمد.
 
 
 
 
   در ابتدای جلسه دکتر علیرضا ولیپور رییس هیئت مدیره شرکت فروشگاه های زنجیره ای پیوند و عضو هیئت مدیره هلدینگ اقتصادی و خودکفایی آزادگان ضمن خوش آمد‌گویی به حاضرین از فعالیت‌های صادقانه همه کارکنان که با همکاری و همدلی در راستای اعتلای اهداف والای شرکت پیوند تلاش می کنند، تقدیر کرد. ایشان همچنین کارمندان را به خلاقیت، ثبت و تمرکز بر جزئیات در امور دعوت کرد و گفت: "دلیل اصلی متمایز شدن و ارتقا یک شرکت در صنعت بخصوص، خلاق بودن مدیران و پرسنل آن است و اگر خلاقیت را در کارهایمان افزایش دهیم قطعاً ثمره آن را خواهیم دید". 
 
 
 
 
 
   در ادامه مراسم مهندس محمدمهدی حاج محمد مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای پیوند ضمن قدردانی از زحمات تمامی پرسنل و کارکنان، موفقیت پیوند را مدیون حمایت ها و رهنمودهای اعضای هیئت مدیره هلدینگ مینو و شرکت پیوند دانست و به بیان تاریخچه، چرایی و چگونگی تشکیل شرکت فروشگاه های زنجیره ای پیوند اشاره کرد. مهندس حاج محمد اظهار کرد: "هم اکنون 70 فروشگاه فعال و در دست احداث در سراسر کشور داریم و نوید موفقیت بیشتر مینومارت را تا انتهای سال جاری داد". نکته دیگری که  مهندس حاج محمد به آن اشاره کرد برخی از کارکردهای مینومارت شامل عضویت شرکت فروشگاه های زنجیره ای پیوند در اتحادیه‌ ی کشوری فروشگاه‌ های زنجیره‌ ای و شروع فروش اینترنتی مینو در بهمن ماه سال جاری بود.  
 
 
مدیرعامل مینومارت با اشاره به اینکه همه کارکنان مینومارت نمونه و برگزیده هستند، اذعان داشت: "موفقیت، رشد و شکوفایی مینومارت به همت و تلاش همه پرسنل صورت گرفته و تمامی کارکنان در این مهم سهم به سزایی ایفا نموده اند". مهندس حاج محمد در ادامه سخنان خود و با تاکید بر اهمیت بسیار زیاد سرمایه انسانی در شرکت به تشریح فرآیند انتخاب پرسنل برتر مینومارت پرداخت. حاج محمد افزود: "این فرآیند به صورت کاملا علمی و بر پایه تجربه خبرگان صورت گرفته است و مینومارت به صورت دوره ای به انتخاب پرسنل نمونه اقدام می کند". شایان ذکر است که مهندس حاج محمد اعلام کرد که با توجه به افزایش پرسنل از ماه های آتی تعداد بیشتری از همکاران بعنوان کارمند نمونه انتخاب خواهند شد.
 
 
 
  دکتر عباسیانفر مدیرعامل گروه صنعتی مینو مهمان ویژه این مراسم بود و سخنرانی مبسوطی در خصوص برندسازی، سرمایه گزاری و رشد روز افزون گروه صنعتی مینو در این مراسم ایراد نمود. ایشان موضوع راه اندازی فروشگاه های زنجیره ای را برای گروه صنعتی مینو یک ضرورت انکارناپذیر دانست و بیان داشت: "شاید این موضوع برای بسیاری از سرمایه گذاران یک کار اقتصادی باشد، اما حیات و تعالی گروه صنعتی مینو مستلزم توسعه ی فروشگاه های زنجیره ای و تکمیل زنجیره ی فروش است".
 
 
 
مدیرعامل گروه صنعتی مینو با بیان این مطلب که هیات مدیره شرکت فروشگاه های زنجیره ای پیوند، افرادی کاردان، کاربلد، متعهد و باسواد هستند، گفت: "حضور این عزیزان در هیات مدیره شرکت فروشگاه های زنجیره ای پیوند یک ضمانت برای موفقیت این مجموعه و آرامش قلبی برای اینجانب و هیات مدیره هلدینگ است." 
همچنین دکتر عباسیان فر با اشاره به سابقه ی تصمیم به راه اندازی فروشگاه های زنجیره ای در این گروه، اظهار داشت: "در حالیکه امکان انتخاب افراد به منظور تشکیل گروه هیئت مدیره شرکت پیوند در خارج از سازمان وجود داشت، اعتقاد بنده استفاده از نیروهای توانمند داخل گروه بود. در همین زمینه آقای حاج محمد را که از مدیران شرکت قاسم ایران بود و سال ها در حوزه برنامه ریزی این شرکت فعالیت کرده بودند و شناخت خوبی  از گروه و صنعت پخش دارند را به این سمت منصوب کردیم تا حلقه پیوند بین قاسم ایران و مینو مارت باشند."  مدیرعامل هلدینگ اقتصادی و خودکفایی آزادگان در ادامه سخنرانی خود یکی از دلایل انتخاب آقای ولی پور به عنوان عضو هیات مدیره هلدینگ را تجربیات بسیار زیاد ایشان در سطوح ملی دانست و همچنین با اظهار سوابق ارزشمند پروفسور طلوعی در حوزه صنعت و دانشگاه، ایشان را از مفاخر علمی کشور معرفی کرد. 
مدیرعامل گروه صنعتی مینو در ادامه سخنان خود به وجود نیروهای جوان، مستعد و دانش محور شرکت پیوند اشاره کرد و آینده ای روشن برای این مجموعه منسجم پیش بینی نمود. 
 
 
 
در پایان مراسم با اهدای جوایزی از 4 نفر از سرپرستان ( آقای سید رضوان موسوی از فروشگاه مرکزی، هادی فرامرز از فروشگاه ایثار، علی جواهری از فروشگاه بهشهر و خانم زهرا عادلی از فروشگاه سعدی رشت) و 3 نفر از کارمندان ( خانم ها سمیه قاسمی از فروشگاه مرکزی، زهرا متین فر از فروشگاه معلم رشت و آقای شایان دهقانی از فروشگاه اهری) تقدیر بعمل آمد. 
 
 
 

 

 

نظرات کاربران شما هم می توانید در مورد این مقاله نظر بدهید
افزودن نظر جدید