برگزاری دومین دوره ی کارگاه آموزشی "مهارت های رفتاری فروشندگان" در فروشگاه های زنجیره ای مینو مارت

اخبارو رویدادها

برگزاری دومین دوره ی کارگاه آموزشی "مهارت های رفتاری فروشندگان" در فروشگاه های زنجیره ای مینو مارت  
 
دومین کارگاه آموزشی مهارت های رفتاری فروشندگان با حضور تعدادی از مدیران، سوپروایزرها و به همت واحد تحقیق و توسعه شرکت فروشگاه های زنجیره ای پیوند برگزار گردید. 
این کارگاه در دو روز پانزدهم و هفدهم آبان 1401 (  هر یک طی 8 ساعت) در محل سالن کنفرانس ساختمان دارویی گروه صنعتی مینو با تدریس آقای دکتر آریا قهرمانی تشکیل شد و شرکت کنندگان با مفاهیم پایه ای و اساسی مهارت های مورد نیاز فروشندگان آشنا شدند. 
در شروع آموزش این کارگاه، دکتر قهرمانی استراتژی های سازمان و نقش فروشندگان در دستیابی به اهداف استراتژیک سازمان را بیان کرد. همچنین ایشان به بیان ماموریت ها و چشم اندازهای سازمان پرداخت.  تشریح اهمیت نگرش در فروش، اهمیت ارتباط در فروش، اهمیت 5S در فروش و کارآفرینی سازمانی از محورهای اصلی این کارگاه بود. 
 
 
در طی برگزاری این کارگاه، دکتر محمدی مدیر اداری و منابع انسانی شرکت ضمن بازدید از روند برگزاری کارگاه، با ابراز خرسندی از روند فعالیت های پرسنل، ایشان را سرمایه های شرکت خواند. 
همچنین مهندس محمدی مدیر فروش منطقه یک ضمن قدردانی از تلاش پرسنل بر ارزش های سازمان، تاکید کرد. در پایان، بعد از اتمام محتوی آموزشی، رئیس حسابداری شرکت پیوند در جمع پرسنل حضور یافت و نکات کلیدی و مهم مرتبط با وظایف ایشان را بازگو کرد.  
 
 
 
شایان ذکر است در این کارگاه که طی دو روز برگزارشد، پرسنل فروشگاه های تهران، کرج، خرمدره و قزوین حضور داشتند و در هفته های آتی این کارگاه آموزشی برای پرسنل دیگر استان ها نیز برگزار خواهد شد. 
در پایان این کارگاه پرسنل از خطوط تولید شرکت صنعتی پارس مینو بازدید کردند، همچنین به ایشان گواهینامه ی حضور در این دوره ی آموزشی اهدا گردید.
 
 
 
 
 
 
نظرات کاربران شما هم می توانید در مورد این مقاله نظر بدهید
افزودن نظر جدید