کالا برگ در مینومارت

اخبارو رویدادها

کالا برگ در مینومارت 

 فروشگاه‌های زنجیره‌ای مینومارت با مشارکت در اجرای طرح کالابرگ الکترونیک، میزبان هموطنان محترم است.

   از آنجایی که با افزایش قیمت ها به مرور زمان یارانه تعیین شده ارزش نسبی خود را از دست داده است، دولت سیزدهم برای حفظ قدرت و حمایت از مردم در بخش خرید، طرح کالابرگ الکترونیکی را اجرا کرد.
طبق اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پس از اجرای موفق طرح کالابرگ الکترونیک در چهار استان هرمزگان، قزوین، گیلان و اراک، اجرای این طرح به صورت ملی در سراسر کشور آغاز شده است. طرح کالابرگ الکترونیک شامل ۱۰ قلم کالای اساسی به شرح جدول ذیل می‌شود. هزینه خرید کالاها، از دو بخش سهم پرداختی مردم و میزان تخصیص اعتبار یارانه تشکیل می‌شود. به‌عنوان مثال نرخ مصوب فروش شیر بطری یک لیتری کم‌چرب 54،000 تومان است که از این مقدار 37،500 تومان میزان سهم پرداختی مردم و 16،500 تومان آن از اعتبار تخصیصی خواهد بود. به همین ترتیب نرخ مصوب فروش پنیر ۴۰۰ گرمی نیز 37،000 تومان خواهد بود که 17،000 تومان آن سهم پرداختی مردم و 20،000 تومان دیگر از اعتبار طرح کالابرگ الکترونیک کسر خواهد شد. 
 
 
  کلیه خانوارهای یارانه بگیر مشمول این طرح می شوند و می توانند یک ماه زودتر از دریافت یارانه نقدی، از این اعتبار خرید جهت دریافت ده قلم کالای اساسی مذکور استفاده کنند و هر زمان که خرید انجام شود به همان میزان از رایانه ماه بعد کسر می شود. استفاده از این طرح کاملا اختیاری است و درصورتی که کمتر از میزان یارانه خرید انجام شود، مابقی مبلغ طبق تاریخ مقرر و بصورت نقدی به حساب یارانه افراد واریز می‌شود. میزان یارانه کالاهایی که شامل این طرح هستند، از فاکتور خرید تا سقف میزان اعتبار از بخش اعتباری کارت بانکی سرپرست خانوار کسر می شود و مابقی مبلغ به صورت نقدی از مشتری دریافت می گردد. میزان مبلغ یارانه کسر شده در ذیل فاکتور و با عنوان کالابرگ الکترونیک قابل ملاحظه است.این نکته قابل ذکر است که برای استفاده از کالابرگ الکترونیک می‌بایست از کارت‌های بانکی متعلق به سرپرست خانوار هنگام خرید استفاده شود. 
 
خانوارهایی که یارانه دریافت می‌کنند جهت مشاهده‌ میزان اعتبار، لیست کالاها و فروشگاه‌های مشمول طرح ملی کالابرگ الکترونیک با تلفن همراه سرپرست خانوار، کد دستوری #1463*500* را شماره‌گیری کرده و یا به درگاه اینترنتی shoma.sfara.ir مراجعه کنند. 
 
شرکت توسعه فروشگاه های زنجیره ای پیوند، با مشارکت در این طرح ملی و عرضه کالاهای اساسی با تخفیف‌های همیشگی تمام تلاش خود را بکار میگیرد تا بتواند رفاه حال مشتریان ارزشمند خود را فراهم کند.
 

 

نظرات کاربران شما هم می توانید در مورد این مقاله نظر بدهید
افزودن نظر جدید