کلوب مشتریان

کلوب مشتریان

کلوب مشتریان

باشگاه مشتریان مینومارت

 

  شرکت فروشگاه های زنجیره‌ای پیوند، همواره به دنبال ارائه خدمات مطلوب و افزایش سطح رضایتمندی مشتریان خود است. از این رو با هدف قدردانی از اعتماد و همراهی شما مشتریان گرامی، اقدام به راه اندازی بخش امتیازدهی مشتریان نموده است تا امکان بهره‌مندی از خدمات جدید و امتیازات ویژه برای شما همراهان وفادار میسر گردد. مینومارت تلاش می کند تا با استفاده از روش­ های نوین ارتباط با مشتری در زمینه مشتری مداری اقدامات گسترده­ ای را آغاز نماید و همچنین برای افزودن خدمات بیشتر به مشتریان وفادار خود، استفاده از طرح­های جدیدتر را در باشگاه مشتریان رونمایی خواهد کرد.

 

ماموریت ما در فروشگاه های زنجیره ای مینومارت، خلق تجربه خریدی متمایز و رضایت بخش برای شما هموطنان گرانقدر، از طریق خدمات نوین خرده فروشی و فراهم کردن اجناس با قیمت مناسب، به همراه بالاترین درجه کیفیت و تنوع محصول است

 

 

مزایای باشگاه مشتریان:      

 

کسب امتیاز و تبدیل آن به هدایای ویژه
مشاهده امتیازات کسب شده و تراکنش های صورت گرفته در پنل کاربری
امکان شرکت در قرعه کشی
بهره مندی از تخفیفات ویژه محصولات و خدمات شرکت ها
اطلاع رسانی از تخفیفات، سرویس های جدید، پروموشن ها، جشنواره ها، فروشگاه های تازه افتتاح شده و .... از طریق پیامک و یا ایمیل
نظرسنجی و استقبال از افکار و ایده های اعضا
 
 

 

 

 

 

ثبت نام در باشگاه مشتریان: 

 
ثبت نام در باشگاه مشتریان به دو صورت امکان پذیر است:
 
با مراجعه حضوری به فروشگاه، پس از خرید شماره تماس شما در صندوق فروشگاه ذخیره می شود، و از این پس شما عضو باشگاه مشتریان هستید. کافی ست با مراجعه به سایت مینومارت، پروفایل خود را تکمیل کنید. همچنین می توانید با مراجعه به  وب سایت مینومارت  (MinooMart.ir) وارد بخش "باشگاه مشتریان" شوید و پروفایل باشگاه مشتریان خود را بسازید.  
 

کسب امتیاز:

دریافت امتیاز با توجه به خرید های شما مشتریان گرانقدر از فروشگاه های مینومارت امکان پذیر است. شما به ازای هر  200 هزار تومان خرید یک امتیاز دریافت می کنید و امتیازات شما به مرور زمان تجمیع می شود و هر بار می توانید با تبدیل کردن بخشی از امتیاز خود، از جوایز باشگاه مشتریان بهره مند شوید. در بخش امتیازات فعلی شما می توانید مجموع امتیازاتی را که تا کنون بدست آورده اید را مشاهده کنید. به این ترتیب می توانید برای مصرف امتیاز خود برنامه ریزی کنید. 
 
 

توجه کنید:

امتیازات شما قابل انتقال به سایر اعضا نیست. 
شما می توانید با استفاده از امتیازات تجمیع شده، اقدام به انتخاب جوایز کنید.
امکان تغییر و عودت جایزه و برگرداندن امتیاز وجود ندارد. 
 
 
 
 
 

جوایز و مصرف امتیازات  

 
شما اعضای محترم باشگاه مشتریان می توانید امتیازات خود را به جوایز زیر تبدیل نمائید:
 
1- کدهای متفاوت برای تخفیف مازاد محصولات  تا 0.04
2- اعتبار برای خریدهای بعدی
3- جوایز ماهانه ( استفاده از این آیتم تاریخ انقضا دارد، یعنی وقتی امتیاز شما به میزان استفاده از این آیکون رسید تا یک ماه فرصت استفاده از آن را خواهی داشت.)
4- یکی دیگر از جذابیت های کلوپ مشتریان ما، شرکت در قرعه کشی است. 
 
شما می توانید با تبدیل بخشی از امتیازهای خود وارد ماراتون قرعه کشی جوایز هیجان انگیزی شوید.  شما می توانید 60 ثانیه خرید رایگان از فروشگاه ها داشته باشید.. (هیجان انگیزه نه؟ شما و یک ترولی و یک فروشگاه اختصاصی برای خودتون! 60 ثانیه وقت دارین و هر چی دلتون بخواد می تونین بر دارین!)
شما می توانید با خرج کردن امتیاز هایتان وارد مارتون قرعه کشی کالای دیجیتال هم شوید.. شما امتیازتون رو خرج می کنین و کالای دیجیتال مثل موبایل و یا ساعت هوشمند برنده می شین...
 
5-بازدید از امکان تفریحی.... شما انتخاب می کنید که آیا دوست دارید بلیط شهربازی و ... را از ما دریافت کنید؟ 
6-بلیط سفر هاتون هم پیش ماست.. اصلا از اینجا به بعد همه هزینه هاتون با ما! 
 
 

 

سوالات متداول:   

 
1- چگونه می توانم در باشگاه مشتریان مینومارت عضو شوم؟
- مشتریان گرانقدر مینومارت  شما می توانید به وب سایت مینومارت به آدرس minoomart.ir  مراجعه کرده، به بخش باشگاه مشتریان بروید و به تکمیل پروفایل خود بپردازید. 
- همچنین با مراجعه حضوری به یکی از فروشگاه های زنجیره ای مینومارت، پس از خرید با اعلام شماره تماس خود به صندوقدار، شما عضو باشگاه مینومارت خواهید شد.
2- هنگام ورود به صفحه باشگاه مشتریان، بعد از وارد کردن رمز عبور، با پیغام خطا مواجه می شوم.
در این صورت کافیست، بر روی گزینه فراموشی رمز عبور کلیک کرده و رمز جدید را معرفی نمایید. و یا می توانید از گزینه ورود با رمز یکبار مصرف استفاده نمائید. 
3- چگونه میتوانم درخواست هایی مانند انتقادات، پیشنهادات و یا ثبت شکایات را انجام دهم؟
برای ثبت درخواست های خود، با شماره تلفن 90001212 تماس بگیرید و یا در پروفایل شخصی خود به بخش ارتباط با ما مراجعه کنید. در بخش تیکت ها با کلیک بر روی گزینه " تیکت جدید" می توانید متن درخواست خود را ثبت نمائید. همکاران ما در اولین فرصت پاسخگوی درخواست های شما هستند.
4- چگونه می توانم گزارشی از اخذ و مصرف امتیاز خود دریافت کنم؟
در پروفایل شخصی شما در بخش گزارش گردش امتیاز، تاریخ و جزئیات اخذ و مصرف امتیازات شما مشخص است.  
5- آیا می توانم فاکتورهای خرید گذشته خود را مشاهده کنم؟
در بخش تاریخچه خرید پروفایل مشتری، جزئیات کاملی نظیر تاریخ تراکنش، نام فروشگاه، کل مبلغ پرداختی، میزان تخفیف و جزئیات کالاهای خریداری شده، قابل مشاهده است. 
6- چگونه میتوانم از اطلاعات فروشگاه اعم از پروموشن ها، جشنواره ها، تخفیفات و ... آگاهی پیدا کنم؟
بدین منظور ازبخش "تنظیمات پیامک" میتوانید شیوه اطلاع رسانی مورد نظر خود را انتخاب کنید. 
7- چگونه می توان در باشگاه مینومارت کسب امتیاز کرد؟
- پس از خرید از فروشگاه های مینومارت، به ازای هر 200،000 تومان یک امتیاز به صورت خودکار به حساب شما منظور می گردد. و امتیازات شما در هر بار خرید تجمیع می گردد. 
8- چگونه می توانم از تمامی جوایز و امکانات باشگاه مشتریان با خبر باشم؟
- بخش جوایز در پروفایل شخصی شما، تمامی موارد تبدیل امتیاز به جایزه را نمایش می دهد. در این بخش شما می توانید میزان امتیاز لازم برای کسب جایزه مورد نظر خود را مشاهده نمائید.  
9- آیا امکان سفارش تلفنی و عدم مراجعه به فروشگاه وجود دارد؟
- بله. با شماره گیری 90001212 شما می توانید سفارشات خود را تلفنی ثبت نمائید. همچنین با استفاده از گزینه " آدرس های من" ، با ذخیره سازی آدرس خود، سفارشات را دریافت نمائید.