کلوب مشتریان

کلوب مشتریان

کلوب مشتریان

باشگاه مشتریان مینومارت

  شرکت زنجیره‌ای پیوند، همواره به دنبال ارائه خدمات مطلوب و افزایش رضایتمندی مشتریان خود، در پی خدمات‌رسانی بیشتر و بهتر به ایشان است.  از این رو با هدف قدردانی از اعتماد و همراهی شما مشتریان گرامی، اقدام به راه اندازی بخش امتیازدهی مشتریان مینومارت نموده است تا امکان بهره‌مندی از خدمات جدید و امتیازات ویژه برای شما همراهان وفادار را میسر شود. سیستم پاسخگویی به مشتریان باشگاه از نقاط قوت این باشگاه می­باشد. مینومارت تلاش می کند تا با به کاری گیری روش­های نوین ارتباط با مشتری در زمینه مشتری مداری اقدامات گسترده­ای را آغاز نماید و همچنین برای افزودن خدمات جذاب برای مشتریان وفادار خود، در نظر دارد تا از طرح­های جدیدی در باشگاه مشتریان فروشگاه های خود رونمایی کند.

ماموریت ما در فروشگاه های زنجیره ای فروشگاه‌های مینومارت، خلق تجربه خریدی متمایز و رضایت بخش برای شما هموطنان گرانقدر، از طریق خدمات نوین خرده فروشی و فراهم کردن اجناس با مناسب ترین قیمت، به همراه بالاترین درجه کیفیت و تنوع محصول است.

مزایای باشگاه مشتریان:

  • برقراری ارتباط دو طرفه بین اعضای باشگاه
  • ایجاد روابط نزدیکتر با مشتریان
  • ایجاد ویژگی ها و امکانات بیشتر
  • ارائه خدمات با سرعت و دقت بیشتر در زمان کمتر
  • دریافت اطلاعات کاملتر در مورد علایق مشتریان
  • ایجاد زیرساخت های لازم برای دریافت شکایات، پیشنهادات و انتقادات
  • نظرسنجی های دورهای و هدفمند از مشتریان
  • دریافت بازخورد از مشتریان در مورد خدمات یا محصولات
  • اندازه گیری و ارزیابی رضایت مشتری
  • ارزیابی میزان وفاداری مشتری
  • ایجاد مشتریان فعال و ارائه خدمات ویژه به مشتریان خاص

 

 گروه بندی:

     مینومارت بر اساس امتیاز ویژه هر مشتری، در یک بازه زمانی یک ماهه، مشتریان را به سه گروه برنزی، نقره ای و طلایی دسته بندی می کند. مشتریان گرانقدر می توانند پس از هر بار خرید بیشتر از 100،000تومان، به ازای هر 20،000 تومان 10 امتیاز کسب نموده، در انتهای دوره ارزیابی با تجمیع شدن امتیازات و با قرار گرفتن در گروه های مشخص از مزایای گروه مشتری خود بهره مند گردند. مشتریان می توانند امتیازات خود را تبدیل به تخفیف و یا اعتبار نمایند.

همچنین در فروشگاه های مینومارت، مشتریان وفادار بر اساس تکنیک RFM انتخاب می شوند. روش RFM یکی از قدیمی ترین و کارآمد ترین روش های تقسیم بندی مشتریان در جهان است که مخفف کلمات : Recency  به معنای آخرین زمانی که مشتری خرید کرده، Frequency به معنای به معنای تعداد دفعاتی که مشتری خرید کرده و Monetary به معنای مقدار مبلغی که مشتری خرید کرده است، می باشد. تقسیم بندی مشتریان بر اساس این روش در بازه زمانی 6 ماهه انجام خواهد گرفت و مشتریان وفادار مشمول تخفیفات و مزایای مینومارت می گردند.